Grand départ!!

8 mei 2016 - Ranst, België

Goedemorgen iedereen,

Het grote vertrek staat voor de deur. Moet zeggen ik heb er zin in. Beetje schrik zit er ook wel in, maar dat omschrijf ik als gezonde schrik...

Allemaal al heer hard bedankt voor de geweldige steun die ik van iedereen ontving!!

Adieu

1. Ives:
    Robke,

good luck makker !!! Hou ons op de hoogte he kerel !!
    Nadien komt ge dan maar bij ons werken :)

Ives
  2. Roald:
    10 mei 2016
    gaan makker, en niet omzien!! wel voorzichtig zijn!! maak er de tocht van je leven van en laat ons af en toe meegenieten van je avontuur!!
  3. Steve:
    Robke,
    Veel succes en geniet ervan makker !!!
  4. Damian De Smedt:
    11 mei 2016
    Laat maar weten wanneer ge in Kirgizië ze hé. Dan komk af met den Irbitski (als we natuurlijk ni moeten werken). Geniet ervan en denkt aan onze afspraak hé.
  5. Ma en pa:
    Robbedoes,
    Maak je grote droom nu maar waar !!! Ga ervoor en trek de wijde wereld in ! Wij zijn benieuwd waar de weg je naartoe zal brengen en welke avonturen je allemaal zal beleven. Vanuit Broechem willen we je blijven volgen, dus blog er maar op los :-) !!! Wij wachten vol spanning op nieuws van jou !!! Zorg goed voor jezelf, wees voorzichtig en kom heelhuids thuis !!! Wij bewonderen jou voor je moed !
    Bon Voyage ...
    Dikke xxx
  6. Gert:
    Hey Robke,
    Ik heb de eer om als eerste Boerke en Zeuser een reactie te plaatsen! Veel plezier en maak er een fantastisch avontuur van! (Dat gaat ons volgend seizoen wel wa punten kosten hè maat :-)! )
  7. Wanito:
    12 mei 2016
    Elke keer als ge een lokaal pintje opetrekt en denk wa nen boecht is me da hier... Weet dan da we hier allemaal jaloers zijn op ne vrije vogel gelijk als gij!

Da ge een mooi tripke moogt beleven makker...
    regelt da daar op u véloke!

Ps. één van de volgende editie's voor 't hoogste schavotje in de tour de sol ;)
  8. Leroy:
    12 mei 2016
    Bazeke,
    100% genieten! ;) Ik ben stikjaloers!
    Uwe neus achterna en knallen.
    Nog geen week is er voorbij en ik heb al bijna elke dag gedacht: waar zou em nu al zitten?
    Haha.
    Geef ons maar muug fotos en verhalen! In de mate van het mogelijke natuurlijk :)

Tot snel!
  9. Poekie:
    13 mei 2016
    Geniet ervan e makker. en als die eindeloze sterrenhemels en donkere nachten in het niemandsland u tot nadenken stemmen...wij zien u graag en zijn van op afstand met u! X
  10. Tante nita:
    15 mei 2016
    Wel wel robke, schattebol,
    Ga ervoor mateke. Een heel goede reis.
    En tot snel. Maar niet te snel he.
    Dikke knuffels.
  11. P. Dens:
    18 mei 2016
    In Ingelheim is het precies ni slecht..
  12. Manu:
    19 mei 2016
    Robke geniet van de vrijheid en ge kent ons motto hé,
    eerst gaan zwemmen voor dat je iets anders doet ...
    En probeer ons goed op de hoogte te houden van uw avontuur.
    SUCCES MAKKER
  13. Wim:
    22 mei 2016
    Rob, ook bij slecht weder gewoon blijven trappen, op weg naar het volgende avontuur. Niet vergeten te genieten van al wat je ziet en
    van al wat je ginder meemaakt. Ik ben benieuwd welke avonturen er voorbij de grens van Duitsland op u zitten te wachten.
    Groeten van ook een fervent fietser (al 2x vanuit Broechem naar Oosternrijk/Italië gefietst) en in een niet zo ver verleden ook een glansrol gespeeld bij de voetbal FC Boerenbond.
  14. Hanne:
    22 mei 2016
    Hey Robke!
    Leuk om te volgen waar je zit! Grappig ommetoertje gemaakt, maar het was de moeite zeker ;-) Ik ben al benieuwd naar de reisverhalen en avonturen in Duitsland!
    Groetjes van de mokkes!
  15. Philip Vissenberg:
    30 mei 2016
    Roberto , wij vragen ons hier af ..... Hoeveel muizen ben je al tegen gekomen ..... :-) Ge weet wel ... Immer gerade aus , hier und dar ein maus ... :-) . In ieder geval respect makker , de groeten vanop K913 .
  16. Teunen Rudi:
    30 mei 2016
    Robke, Verdoeme ge zet al ver en da veur een sjotterke van de reserven van Broechem chapeau. Veul pasta eten, ge wet da is veur jeanette !!!! Wij zulle ier wel nor't frituur gaan. De groetjes van da vesselke van 913 en doe da goe hé !!!!!
  17. Papen kevin:
    30 mei 2016
    Maatje het ziet er naar uit dat het u goed gaat.ik kan maar 1 ding zeggen.geniet ervan en go with THE wind en hopelijk zien we u snel terug zodat ge uw reis verhalen met geur en kleur kunt vertellen tegen de boeren met een goei pint erbij.zijt in ieder geval voorzichtig he maatje
  18. Anke:
    31 mei 2016
    Hey Robke,

Super veel succes me uwe trip! Geniet er volop van! :-)
    Maar aan de foto's te zien komt da wel in orde! Groetjes
  19. Kachiri:
    31 mei 2016
    Hey meneer Goossens,

Ik moest een beetje luidop lachen met uw filmkes. :)
    Geniet van het afzien, en de vrijheid, van alles eigenlijk. Zo te zien gaat dat u wel af. 1000 km al! Als u kont zeer doet en u koersbroek staat erin gebrand dan weet ge da ge goe bezig zijt!

Team Jan Blockx supportert voor de man van de baan!
    Dikke knuffel